REGULAMENT

  • ÎNAINTE de a va înscrie online la eveniment, vă rugăm să citiți cu multă atenție acest Regulament si celelalte secțiuni ale paginii oficiale albaiulia.cityrace.ro!
  • Prin ÎNSCRIEREA la această competiție concurenții acceptă automat prezentul Regulament, orice solicitare care vine în contradicție sau contravine regulamentului nu va fi luată în considerare.
  • Organizatorul “Sport La Orice Varsta” este o asociatie nonprofit, fară activitate economică, fără scop comercial/lucrativ și fară angajați, iar concursul Alba Iulia City Race nu este un produs sau serviciu oferit contracost, ci este o manifestare sportivă pentru amatori/profesioniști a carei organizare și desfășurare este posibilă datorită exclusiv contribuțiilor de participare ale concurenților, contribuțiilor sponsorilor/partenerilor de organizare precum și datorită pasiunii noastre pentru mișcarea în natură, a muncii în afara joburilor permanente și a dedicației voluntarilor noștri.

Alba Iulia City Race este o competiție outdoor care se desfășoară parcurgand in alergare 3 trasee în orașul Alba Iulia și în zona de pădure dintre orasul Alba Iulia si Vârful Mamut.


  Trasee:  

- Traseul de semimaraton (21 km/700 m) se desfășoară în zone urbane și extraurbane, limitrofe orașului Alba Iulia. Traseul va fi semnalizat cu banda de atenționare și/sau indicatoare, iar  schimbările de direcție vor fi semnalizate cu ajutorul Poliției Locale Alba Iulia și al voluntarilor responsabili de traseu.
Timpul limită de parcurgere al traseului este de 4 ore.

- Traseul de cros (10.5 km/300 m) este varianta mai scurtă a evenimentului Alba Iulia City Race și este recomandată alergătorilor mai puțin experimentați care doresc să se acomodeze cu concursurile de tip outdoor.
Timpul limita de parcurgere al traseului este de 2 ore.

Pe Trasee se vor găsi puncte de susținere (hidratare/alimentare/control) care vor fi marcate corespunzător, vor fi vizibile și vor trebui să fie parcurse în ordinea crescatoare a numărului lor.


  Cine participă?  

- Cursele de Semimaraton și Cros sunt destinate celor care au împlinit vârsta de 18 ani și sunt apți din punct de vedere medical să susțină acest tip de efort.

- Excepție pot face juniorii legitimați la cluburi sportive care au dovedit reale calități atletice și pentru care este necesar acordul părinților/tutorelui, scris și semnat pe formularul de înscriere/declarația de responsabilitate, care să ateste că aceștia cunosc condițiile și regulile competiției și sunt de acord cu înscrierea și participarea tânărului la concurs.

- Kids Race este destinată copiilor cu vârsta de până în 14 ani inclusiv, pentru participarea cărora este de asemenea nevoie de acordul scris și de prezența părintelui/părinților, la ridicarea kitului de concurs.


  Locuri  disponibile:  

- 800 din care 600 de locuri cumulat pentru Semimaraton și Cros, plus 200 de locuri pentru Kids Race.

  Înscrierea:  

- Înscrierea la Alba Iulia City Race 2015 se face fie completând formularul on-line din secțiunea Înscriere fie completand formularul tipizat disponibil în zona de validare, la fața locului.

- Înainte de a vă înscrie online asigurați-vă că ați citit cu atenție informațiile tehnice care prezintă descrierea traseelor și asigurați-vă că alegeți traseul de parcurs care se potriveste cel mai bine pregatirii voastre sportive pentru ca la Alba Iulia City Race 2015 nu este permisă schimbarea ulterioară a participării la un alt traseu. Vă stăm la dispoziție oricând cu sfaturi privind alegerea traseului potrivit pe contact@cityrace.ro sau pe pagina noastră de Facebook: Alba Iulia City Race.

  Modificarea traseului de catre organizatori sau anularea cursei:  

- Organizatorii Alba Iulia City Race îşi rezervă dreptul de a modifica traseele de concurs sau chiar de a anula cursa în cazul în care vremea nu permite desfăşurarea concursului în condiţii de siguranţă pentru participanţi (de exemplu furtună cu fulgere şi trăsnete). De asemenea, în situaţii excepţionale, evenimentul sportiv poate fi anulat cu înştiinţarea prealabilă a celor înscrişi.

  Oprirea / retragerea din cursa:  

Organizatorul iși rezervă dreptul de a opri un participant în următoarele cazuri:
- s-a accidentat după start;
- starea fizică nu-i mai permite continuarea cursei;
- în cazuri exceptionale;

Orice participant care nu mai poate sau nu mai vrea să continue cursa, indiferent de motiv, trebuie să-i informeze pe organizatori imediat, la start, la punctele de control, la sosire sau sunând la numerele de urgență comunicate.
Retragerea din cursă va fi confirmată de către concurenti prin semnarea fișei de concurs și depunerea acesteia la punctul de control cel mai apropiat de locul abandonului/retragerii.

  Penalizări/descalificare:  

- Aruncarea pe traseu a produselor consumate și/sau a altor gunoaie este complet INTERZISĂ, va fi strict monitorizată de voluntari/arbitri de traseu și duce imediat la DESCALIFICARE;
- Lipsa unui obiect din echipamentul obligatoriu – descalificare;
- Ratarea unui punct de control sau neparcurgerea întregului traseu – descalificare;
- Nerespectarea regulilor competiției – descalificare;
- Comportament nesportiv față de alți participanți, oficiali, public, alte persoane – descalificare;
- Modificarea sau schimbarea numerelor de concurs – descalificare;
Contribuția de participare nu se va înapoia în cazul descalificării.

  Siguranță: 

- Pe toată durata concursului circulația rutieră va fi total restricționată în zona urbană, dar pe traseele concursului care coincid cu drumuri forestiere pot trece mașini, biciclete, turiști sau se pot întâlni animale.

- Orice accident în care sunt implicați participanții de la Alba Iulia City Race, survenit în timpul desfășurării concursului din nerespectarea regulilor de concurs și a regulilor de conduită în trafic impuse de lege va fi exclusiv in responsabilitatea celor implicați în accident.

- Participanții sunt direct responsabili pentru participarea la această cursă, organizatorul nu își asumă nici un fel de obligație în cazul în care participantul se accidentează sau se rănește. Va exista în zona de start/finish o ambulanță cu un punct de prim ajutor unde se va asigura serviciul medical de urgență în caz de nevoie.

- Organizatorii nu îşi asumă răspunderea pentru obiectele pierdute sau uitate pe traseu in timpul concursului.

Contribuția dumneavoastră de participare presupune urmatoarele beneficii:

- Kitul de concurs:  număr personalizat, tricou tehnic personalizat INTERSPORT, acces la Muzeul Unirii, alte materiale. În unele cazuri, mărimea tricoului poate diferi de cea bifată de participanți în formularul online de înscriere;
- Cronometrare individuală cu cip electronic, tabelă electronica, videofinish individual;
- 3 puncte de susținere  pe traseul de semimaraton și un punct de susținere pentru traseul de cros, unde se va putea consuma apă, băutură energizantă, fructe etc.;
- Revitalizare  în zona de Start/Sosire;
- Clasament online și diplomă electronică;
- Medalie de finisher  pentru toti cei care termina cursele în timpul indicat;
- Ambulanță;
- Premii  în bani, în echipament sportiv sau vouchere;
- Extrageri de premii surpriză  pentru toți participanții si voluntarii evenimentului Alba Iulia City Race;
- Album personalizat  cu fotografii ale fiecarui participant;
- Sistem de sonorizare  și  prezentator eveniment  DJ Cătălin Sănătescu;
 -Alte beneficii  care vor fi anunțate pe pagina de Facebook a competiției.

  Atenție!  
- Excepție fac cei care se înscriu la fața locului, aceștia vor primi în kit doar numărul de concurs, toate celelalte beneficii rămânând neschimbate.

- Dacă dintr-un motiv întemeiat doriți să anulați participarea la cursă vă rugăm să anunțați acest lucru la  contact@cityrace.ro , resursele noastre vor fi folosite mai eficient.

-Contribuția de participare la eveniment nu este returnabilă și nu va fi considerată contribuție la un alt eveniment viitor organizat de noi.

- Totuși, aveți posibilitatea de a transfera locul altei persoane, trimițând un email de solicitare la contact@cityrace.ro până pe data de 06 martie 2015, ora 12.00. Sarcina de a găsi persoana către care veti face transferul intra în sarcina dumneavoastra.

După 6 martie 2015 nici un fel de modificare nu va mai fi acceptată din motive organizatorice.

  Semimaraton:  

- Masculin și Feminin: sub 22 ani, 22-35 ani, 35-50 ani, peste 50 ani
- Open General Masculin și Feminin

  Cros:  

- Masculin și Feminin: sub 22 ani, 22-35 ani, 35-50 ani, peste 50 ani
- Open General Masculin si Feminin

 Kids Race:  

- Masculin și Feminin: sub 10 ani și 10-14 ani

- Încălțări cu profil sportiv (pantof alergare șosea/ alergare montană, obligatoriu);

- Windstopper (recomandat în caz de vreme rea);

- Haină și pantaloni de ploaie, tricou cu mânecă lungă (recomandat în caz de vreme rea);

- Bentiță/căciulă/șapcă (recomandat);

- Număr de concurs, vizibil pe toată durata cursei (obligatoriu);

- Borsetă sau rucsac pentru hidratare (recomandat).

În caz de vreme rea, organizatorul își rezervă dreptul de a solicita echipament obligatoriu, urmând a anunța la ședința tehnică din seara premergătoare concursului care sunt schimbările.

 Despre organizarea evenimentului:  

- Declaratia de responsabilitate trebuie descărcată înainte, printată, completată de fiecare participant si înmanata Organizatorilor la ridicarea kitului;

- Revizuirea listei de participanți și validarea lor se va face în data de 13 martie 2015 între orele 16:00-23:00 și/sau pe 14 martie 2015 între orele 07:00 - 09:00;

- Organizatorul poate acorda oricand wildcarduri unor sportivi recunoscuți care doresc să participe la competiție, peste cele 600 de locuri disponibile;

-  După 06.03.2015 nu se mai fac înscrieri online, pe mail sau prin telefon și nu rezervăm kituri pentru cei care promit sa vină la concurs;

- Înainte, în timpul și după concurs se pot face fotografii și materiale video cu concurenții și/sau spectatorii evenimentului. Prin înscrierea și participarea la cursă aceștia accepta implicit ca materialele pot fi folosite de către organizatori în realizarea de clipuri, colaje, cover-uri și/sau alte produse publicitare pentru promovarea concursului, a imaginii orașului Alba Iulia și a Județului Alba. Există posibilitatea ca fotografii noștri oficiali să nu-i poată prinde în cadru pe toți participanții, vom compensa aceasta cu multe linkuri ale celorlalți fotografi;

- Toți participanții sunt obligați să prezinte un act de identitate în momentul ridicarii kitului și să înmâneze organizatorului declarația de responsabilitate (completată și semnată anterior). Prin înscrierea la această competiție, concurenții acceptă automat regulamentul acesteia;

- Noutățile despre cursă le vom posta pe paginile noastre de Facebook, așadar vă invităm să fiți la curent cu toate informațiile dând un Like paginii Sport La Orice Varsta și paginii Alba Iulia City Race. În săptămâna anterioară desfășurării cursei toți participanții cu adresa de email valida vor primi prin poșta electronică tot ceea ce trebuie sa știe despre concurs;

- Participanții/voluntarii care câstigă premii la extragere și nu sunt prezenți pierd premiile, la fel și câștigătorii curselor care nu participă la festivitatea de premiere (indiferent dacă premiul este în bani sau vouchere).


  Despre competiția sportivă:  

- Ședința tehnică va avea loc în data de 13 martie 2015 la ora 20:00. Vă recomandăm să participați și să acordați atenție ședinței tehnice, în cadrul ei se vor comunica toate informațiile necesare participării în bune condiții la Alba Iulia City Race;

- Startul va avea loc în data de 14 martie 2014 la ora 10:00 pentru Semimaraton/Cros și la ora 14:00 pentru Kids Race;

- Organizatorii pot refuza participarea la cursa a celor insuficient pregătiți din punct de vedere sportiv, a celor pe care îi consideră a nu avea experiență potrivită traseului la care au ales sa participe, a celor fără echipament obligatoriu la start;

- Numărul de concurs trebuie să fie atașat în fața și în mod obligatoriu trebuie sa fie vizibil pe toată perioada concursului. Pierderea numărului de concurs duce la descalificare;

- Cronometrajul se va face cu ajutorul sistemului de chip-uri electronice BIBCHIP, iar clasamentele vor fi disponibile imediat după concurs și în zilele următoare cursei. Dacă doi concurenți ajung în același timp la Finish, unul va primi premiul pentru locul x iar celălalt pentru locul x+1;

- Ajutorul din exterior (alimente, energizante, bețe, haine, etc.) este permis doar în  punctele de revitalizare de pe traseu;

- Sunt permise scurtăturile făcute pe o distanță mai mică de 15 m doar în cazul în care s-a creat ambuteiaj. Altfel, cel care va fi observat scurtând traseul marcat de organizatori va primi o penalizare de 3 minute la fiecare scurtătura făcută;

- Deși toate traseele vor fi marcate foarte bine cu bandă de semnalizare vă rugăm ca în cazul în care nu mai vedeti timp de cateva minute banda să vă întoarceți la ultimul marcaj văzut și să continuati de acolo;

- Orice concurent nemulțumit cu privire la poziția din clasament poate face dupa înstiințarea verbală a organizatorilor și contestație în scris (plătind suma de 100 de lei) până sâmbată 14.03.2015 ora 17.00, decizia care se va da de către organizatori (pe loc sau in săptamâna următoare cursei) fiind definitivă și de necontestat;


  Despre contribuția de participare:  

- Validarea plății contribuției de participare trebuie sa apară în tabelul de participanți în maxim 5 zile de la efectuarea plății, în caz contrar va rugăm să ne trimiteti o atenționare la contact@cityrace.ro;

- Dacă doriți decontarea contribuției de participare pe persoana juridică, vă rugăm să ne trimițeti ÎNAINTE de a face orice plată datele complete de facturare la contact@cityrace.ro, noi o sa vă trimitem tot pe email factura scanată pe baza căreia trebuie sa faceți viramentul din contul respectivei persoane juridice, iar originalul il veți primi la concurs. Atenție, dacă faceți plata din contul personal nu mai emitem ulterior factură pe o persoana juridică.


  Despre kitul de participare:  

- Kitul de participare se ridică doar personal pe 13 și 14 martie 2015 de către participantul înscris online, pe baza unui act de identitate și al înmânării declarației de participare la eveniment completate și semnate;

- Nu trimitem kitul prin poștă și nu comercializăm kituri;

- Dacă, la sfarșitul cursei, vor rămane pachete de start neridicate de concurenți acestea vor fi împarțite în ordine celor înscriși la fața locului care nu au avut kitul complet, iar apoi voluntarilor concursului.

- Înainte de a veni la Alba Iulia City Race 2015, fiecare participant trebuie să printeze și să completeze Declarația de participare pe propria răspundere. Pentru a ridica kitul Alba Iulia City Race 2015 trebuie să înmânați organizatorilor Declarația de participare pe propria raspundere (completată anterior și semnată) și să prezentați un act de identitate.

- Prin Înscrierea la Alba Iulia City Race participanții acceptă automat și implicit că au citit cu atenție și au înteles pe deplin prezentul Regulament și toate celelalte informații de pe site-ul oficial albaiulia.cityrace.ro, sunt de acord în totalitate cu acestea, precum sunt de acord să nu aibe solicitări care sa contravină sau sa intre în contradictie cu dispozitiile prezentului Regulament sau a celorlaltor informații prezentate pe site.

- Necitirea cu atenție a Regulamentului și a tuturor Secțiunilor de pe site-ul albaiulia.cityrace.ro nu poate fi interpretată ca fiind lipsă de informație, recomandări, reguli și conduite din partea organizatorilor Alba Iulia City Race 2015, iar participanții care se înscriu la eveniment fără să cunoască toate informatiile prezentate pe site sunt direct responsabili pentru eventualele neplăceri cauzate de acest fapt, înainte, în timpul și după eveniment.