HomeTraseeRegulamentDetaliiGalerieClasamentParteneriEchipaContact

Regulament

Acest regulament se aplică în cadrul competiției Alba Iulia City Race – ediția I, organizată de către Consiliul Județean Alba, Primăria Alba Iulia si Asociația nonprofit Sport La Orice Vârstă.

1. Caracteristici ale competitiei:

Alba Iulia City Race este o competiție outdoor care se desfășoară atât în orașul Alba Iulia cât și zona de pădure dintre Alba Iulia si Vârful Mamut.

Traseul de semimaraton 21 km/700 m se desfășoară în zone urbane și extraurbane, limitrofe orașului Alba Iulia. Traseul va fi semnalizat cu banda de atentionare si/sau indicatoare, iar schimbarile de directie vor fi semnalizate cu ajutorul Poliției Locale Alba Iulia și al voluntarilor.

Timpul limită de parcurgere al traseului este de 4 ore.

Traseul de cros 10.5 km/300 m este varianta mai scurtă de la Alba Iulia City Race și este recomandată alergătorilor mai puțin experimentați care doresc să se acomodeze cu concursurile de tip outdoor.

Timpul limita de parcurgere al traseului este de 2 ore.

2. Participare:

Cursele de Semimaraton Transavia si Cros sunt destinate celor care au împlinit vârsta de 18 ani și sunt apți din punct de vedere medical să susțină acest tip de efort. Excepție pot face juniorii legitimati la cluburi sportive care au dovedit reale calități atletice si pentru care este necesar acordul părinților, scris și semnat pe declarația de responsabilitate, care să ateste că aceștia cunosc condițiile și regulile competiției și sunt de acord cu înscrierea și participarea tânărului la concurs.

Kids Race este destinata copiilor cu varsta de pana in 14 ani inclusiv, pentru participarea carora este de asemenea nevoie de acordul scris si de prezenta parintelui/parintilor, la ridicarea kitului de concurs.

Declaratia de responsabilitate trebuie descarcata inainte, printata, completata de fiecare participant si inmanata Organizatorilor la ridicarea kitului dupa cum urmeaza:
-declaratie Adult participant la Semimaraton Transavia/Cros, AICI;
-declaratie Parinte minor sportiv participant la Semimaraton Transavia/Cros, AICI;
-declaratie Parinte minor participant la Kids Race, AICI;

3. Inscriere/Kitul de participare:

Înscrierea la Alba Iulia City Race se face completând formularul on-line de la secțiunea Înscriere, vezi Sectiunea Detalii.

Fiecare participant la Semimaraton Transavia si Cros va trebui să achite o taxă de participare în termen de 5 zile de la data înscrierii online (dar nu mai tarziu de 7.03.2014) in care sunt incluse urmatoarele:
1.Pachetul de start: număr de concurs cu cip atașat, tricou tehnic pentru primii 400 inscrisi si validati, harta traseului, alte materiale promoționale;
2.Cronometrare individuala cu cip - sistem de cronometrare activ;
3.Un gel/baton energizant;
4.Puncte de sustinere pe traseu;
5.Băuturi energizante oferite pe traseu și în zona de Start/Sosire;
6.Clasament și diplomă electronică;
7.Medalie de finisher pentru toți cei care termina traseele în timpul indicat;
8.Ambulanța Alba Iulia și serviciu Salvamont pe traseu;
9.Premii în bani, echipament sportiv și alte produse promoționale;
10.Tombolă cu premii pentru participanți și voluntari;
11.Masă caldă după concurs, un pahar de bere si un pahar de vin;
12.Fotografii din timpul concursului pe http://albaiulia.cityrace.ro;
13.Brățară de acces gratuit la Muzeul Unirii și Sala Unirii;
14.Oferte negociate de cazare la anumite locații de cazare din Alba Iulia (vom publica lista pe pagina de Facebook: Alba Iulia City Race);
15.Alte beneficii care vor fi anunțate pe pagina de Facebook a competiției.

*Excepție fac cei care se înscriu la fața locului, aceștia urmând să primească în pachetul de start doar numărul de concurs cu cip electronic, celelalte beneficii rămânând neschimbate.

Toți participanții la Alba Iulia Kids Race au participarea gratuita, primii 200 de copii inscrisi vor primi tricoul de bumbac al competiției și medalie de finisher pentru terminarea cursei.

Taxa de participare poate fi restituită numai pentru un motiv bine întemeiat trimițând e-mail la contact@cityrace.ro până la data de 01.03.2014. Dupa 1.03.2014, aceasta nu mai este returnabila.

4. Categorii:

Semimaraton Transavia:
-Masculin și Feminin: sub 22 ani, 22-35 ani, 36-50 ani, peste 50 ani
-Open General Masculin si Feminin

Cros:
-Open General Masculin si Feminin

Kids Race:
-Open General Masculin și Feminin sub 14 ani

5. Echipament:

-Încălțări cu profil sportiv (pantof alergare șosea/ trekking, recomandat);
-Haină și pantaloni de ploaie, tricou cu mânecă lungă (recomandat in caz de vreme rea)
-Bentiță/căciulă/șapcă (recomandat)
-Număr de concurs, vizibil pe toată durata cursei (obligatoriu)

În caz de vreme rea, organizatorul își rezervă dreptul de a solicita echipament obligatoriu, urmând a anunța cel mai târziu la ședința tehnică din seara premergătoare concursului care sunt schimbările.

6. Numarul de concurs trebuie să fie atașat în față și în mod obligatoriu trebuie să fie vizibil pe toată durata concursului. Pierderea numărului de concurs duce la descalificare.

7. Cronometrajul se va face cu ajutorul sistemului de chip-uri electronice BIBCHIP, iar clasamentele vor fi disponibile imediat după concurs și în săptămâna următoare cursei. Dacă doi concurenți ajung în același timp la Finish, unul va primi premiul pentru locul x iar celălalt pentru locul x+1.

8. Sedinta tehnica va avea loc la data de 14 martie 2014, orele 20:00.

9. Revizuirea listei de participanti se va face vineri 14 martie 2014 între orele 16:00 și 23:00 și/sau sâmbăta 15 martie 2014, între orele 07:00 – 09:00.

10. Startul va avea loc în data de 15 martie 2014 la ora 10:00 pentru Semimaraton Transavia/Cros si la ora 13:00 pentru Kids Race.

11. Pe parcursul traseului vor fi amenajate puncte de susținere (hidratare/alimentare/control).

12. Oprirea / retragerea din cursa:

Organizatorul isi rezerva dreptul de a opri un participant in urmatoarele cazuri:
- s-a accidentat dupa start, iar starea sa nu-i mai permite continuarea cursei;
- in cazuri exceptionale;

*Orice participant care nu mai poate sau nu mai vrea să continue cursa, indiferent de motiv, trebuie să-i informeze pe organizatori imediat, la start, la punctele de control, la sosire sau sunând la numerele de urgență care vor fi notate pe hartă.
**Retragerea din cursă va fi confirmată de concurenți prin semnarea fișei de control și depunerea acesteia la punctul de control cel mai apropiat de locul abandonului/retragerii.

13. Penalizari:

-aruncarea pe traseu a produselor consumate și/sau a altor gunoaie este complet INTERZISĂ. Aceste aspect va fi monitorizat de voluntari/arbitrii și în caz de abatere atrage automat descalificarea din cursă.
-lipsa unui obiect din echipamentul obligatoriu – descalificare
-ratarea unui punct de control – descalificare
-scurtarea traseului marcat de organizatori – descalificare
-nerespectarea regulilor competiției – descalificare
-comportament nesportiv față de alți participanți, oficiali, public, alte persoane – descalificare
-modificarea sau schimbarea numărului de concurs – descalificare

*Taxa de participare nu va fi restituită în cazul descalificării.

14. Modificarea traseului de catre organizatori sau anularea cursei:

Organizatorii competiției de alergare Alba Iulia City Race își rezervă dreptul de a modifica traseele curselor în cazul în care vremea nu permite desfășurarea concursului în condiții de siguranță pentru participanți.
De asemenea, în situații de forță majoră, evenimentul sportiv poate fi anulat cu înștiințarea prealabilă a celor înscriși.

15. Siguranta:

La startul concursului circulația rutieră va fi partial restricționată în zona urbană dar pe traseele concursului care coincid cu drumuri forestiere pot trece mașini, biciclete, turiști etc. sau se pot întâlni animale.
Orice accident în care sunt implicați participanții de la Alba Iulia City Race, survenit în timpul desfășurării concursului din nerespectarea regulilor de concurs și a regulilor de conduită în trafic impuse de lege va fi exclusiv responsabilitatea celor implicați în accident.
Participantii sunt direct responsabili pentru participarea la această cursă, organizatorul nu își asumă nici un fel de obligație în cazul în care participantul se accidentează sau se rănește. Va exista în zona de start/finish o ambulanță cu un punct de prim ajutor unde se va asigura serviciul medical de urgență în caz de nevoie.

16. Înainte, în timpul și după concurs se pot face fotografii și materiale video cu concurenții si/sau spectatorii evenimentului. Prin inscrierea si participarea la cursa acestia accepta implicit ca materialele pot fi folosite de către organizatori în realizarea de clipuri, colaje, cover-uri și/sau alte produse publicitare pentru promovarea concursului si a orasului Alba Iulia.

17. Toți participanții sunt obligați să prezinte un act de identitate în momentul înscrierii, să completeze și să semneze declarația de responsabilitate. Prin participarea la această competiție, concurenții accepta automat regulamentul acesteia.